Kunci Ukulele Senar 4 Aku Bukan Jodohnya

Kunci Ukulele Senar 4 Aku Bukan Jodohnya

Aku Bukan Jodohnya

Intro C G F G

        Am G F


C   G  Am G

ini salahku..

   F        G         C

terlalu memikirkan egoku..

    F         G

tak mampu buatmu

           Em           Am

bersanding nyaman denganku

    Dm                       G

hingga kau pergi tinggalkan aku..


C     G   Am G

terlambat sudah..

  F             G         C

kini kau tlah menemukan dia..

  F            G

seseorang yang mampu

     Em       Am

membuatmu bahagia

   Dm                          G

ku ikhlas kau bersanding dengannya..


          F       G

 aku titipkan.. dia..

                Em          Am

 lanjutkan perjuanganku tuk nya..

              Dm              G

 bahagiakan dia kau sayangi dia

           C

 seperti menyayangiku..


              F       G

 kan ku ikhlaskan.. dia..

                  Em            Am

 tak pantas ku bersanding dengannya..

                Dm                  G

 dan kan ku terima dengan lapang dada

               (Am)

 aku bukan jodohnya..


Int. Am -C F C F -Em

       Dm Em F G  C


          F       G

 aku titipkan.. dia..

                Em          Am

 lanjutkan perjuanganku tuk nya..

              Dm              G

 bahagiakan dia kau sayangi dia

           C

 seperti menyayangiku..


                  F       G

 dan kan ku ikhlaskan.. dia..

                  Em            Am

 tak pantas ku bersanding dengannya..

                Dm                 G

 dan kan ku terima dengan lapang dada

                C

 aku bukan jodohnya.. owowowoo..


          F       G

 aku titipkan.. dia..

                Em          Am

 lanjutkan perjuanganku tuk nya..

              Dm              G

 bahagiakan dia kau sayangi dia

           C

 seperti menyayangiku..


              F       G

 kan ku ikhlaskan.. dia..

                  Em            Am

 tak pantas ku bersanding dengannya..

                Dm                 G

 dan kan ku terima dengan lapang dada

                C   F G C

 aku bukan jodohnya..

Post a Comment for "Kunci Ukulele Senar 4 Aku Bukan Jodohnya"